Gratis verzending vanaf 40 euro
Snelle service
14 dagen bedenktijd
Vandaag besteld, Morgen in huis
Helpdesk

Bedrijfsgegevens:

openingstijden:

maandag 13:00–18:00
dinsdag 10:00–18:00
woensdag 10:00–18:00
donderdag 10:00–18:00
vrijdag 10:00–18:00
zaterdag 10:00–17:00
zondag Open op afspraak

Fiona´s Ruitersport webwinkel
Vrouwbuurtstermolen 20
9077 SW
Vrouwenparochie (FRL)
WhatsApp: +31 (0) 21368699
Tel: +31 (0) 518-400800
Fax: +31 (0) 518-400850

1 Retourneren
1.1 Hoe retourneren?
Hoe retourneren?
 
  1. U dient eerst aan ons duidelijk de maken van u retour dat kunt u doen door naar u account te gaan (had u nog geen account tijdens de bestelling? Klik hier>) als u op uw ''Account-dashboard'' bent gaat u naar ''Mijn bestellingen'' > ''Bestelling bekijken'' > ''Artikelen retourneren'' dan geeft u aan welke artikelen retour moeten en of de artikelen gecrediteerd moet worden of anders plus u reactie klik dan op ''verstuur'' u retour is nu aangevraagd'
  2. Als u een retour aangevraagd hebt ontvangt u een email met de verdere instructies

Let op: de retour kosten zijn voor u, wij verrekenen de retour kosten + verzendkosten met het bedrag dat gecrediteerd moet worden.

1.2 Wat is de status van mijn retour?

In alle mails die u ontvangt vindt u een ''volg retour'' button en daarmee kunt u heel gemakelijk u retour volgen en kijken of u retour al bij ons is aangekomen of wanneer het aankomt.

1.3 In mijn retour email staat wat anders dan ''In behandeling'' wat gebeurt er nu?

Om uw retourstatus beter te kunnen begrijpen…

Nieuw
U hebt zo-even een nieuw retourverzoek ingediend. wij zijn nog bezig met verwerken

In behandeling
Wij verwerken uw verzoek en zorgen dat de verwerking voldoet aan ons terugbetalings- en retourbeleid, U kunt nu ook gaan naar www.fionasruitersport.nl/nu-retournerenen en u bestelling retour sturen.

Geautoriseerd
Wij hebben uw retour goedgekeurd, u ontvang binnenkort een mail met verder instructies.

Gerepareerd
Wij hebben de reparaties aan uw artikel(en) in uw retourverzoek voltooid.

Terugbetaald
De terugbetaling vindt plaats op de kaart of rekening waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van het beleid van uw bank of kaartuitgever kan het drie tot vijf dagen duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven.

Verworpen
Wij kunnen uw retour niet verwerken omdat deze in strijd is met ons terugbetalings- en retourbeleid. Zie voor meer informatie ons Retourbeleid.

Geannuleerd
Het retourverzoek is geannuleerd (door de klant of door ons).

2 Bestellen
2.1 Er wordt aangegeven niet op vooraad kan ik het artikel toch bestellen?

Als er aangegeven wordt dat het artikel niet op voorraad is, ligt het artikel niet bij ons in de winkel in sommige gevallen kunt u het artikel toevoegen aan u winkelwagen dan bestellen wij het artikel voor u alleen is de levertijd dan langer.

3 Verzending
3.1 Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Als u voor 16:00 uur heeft besteld wordt u pakketje dezelfde dag in behandeling genomen en heeft u het morgen al in huis. Als het druk is kan het zijn dat u bestelling de volgende dag pas in behandeling wordt genomen en dat u bestelling een dag later aankomt. Alleen wordt dat aangegeven.

3.2 Ik heb besteld om 16:01 komt mijn bestelling morgen?

Als het niet druk is wordt u bestelling waarschijnlijk vandaag dan nog in behandeling genomen.

dit geld voor alle bestellingen die tussen 16:00 en 16:30 zijn gedaan.

Heeft u heel erg haast met u bestelling neem dan aub contact met ons op welicht kunnen we nog wat voor u betekenen.

4 Betalingen
4.1 Wat is Mollie?

Mollie is onze betaalprovider. Met Mollie kunt u gemakelijk en veilig betalen.

4.2 Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

U kunt u rekiningoverzicht vinden via MIJN ACCOUNT > ACCOUNT INFORMATIE > MIJN BESTELLINGEN

4.3 Wat is jullie Kamer van Koophandel nummer?

Ons Kamer van Koophandel nummer is 01077366 of Link naar gegevens op KvK 

4.4 Wat is jullie BTW nummer?

Ons BTW nummer is NL1099.73.847.B01

4.5 Wat is jullie postbank?

Dat is: Postbank 9266998

4.6 Buitenlandse betalingen.

Buitenlandse betaling:
IBAN: NL87 INGB 0009 266998
BIC: INGBNL2A

5 Artikelinformatie
5.1 DE MYSTERY BOX?

Wat is De mystery box? 

De mystery box is een box die gevuld is paarden/ruitersport artikelen, 

u kunt zelf u voorkeuren kiezen zoals u maten en de maat van u paard en

andere diversen. u weet van tevoren niet wat er in zit want het team van

Fiona's Ruitersport kiest iets voor u uit. En er kunnen zomaar top merken

in de mystery box zitten zoals ARIAT, BR, GPA, CASCO, en nog veel meer merken.

In de box kan zomaar u waarde verdubbeld worden door een zadel, een dure cap

of een luxe rijbroek maar u kunt ook minder winst hebben door bijvoorbeeld een

zakje snoep en 2 borstels.

Is er kans dat er niks in zit?

Nee! sinds kort hebben we besloten dat er tenminste wel 1

ding in moet zitten, en dat de waarde altijd meer dan

9,99 moet zijn en bij een mystery box vanaf 120.- altijd een

waarde van meer dan 99,99 moet hebben.

 

Hoe wordt er bepaald dat ik de juiste maat krijg?

U kunt aangeven welke gewenste varianten u heeft en daar gaan

wij nooit van afwijken. Dus als u maat S heeft doen wij er geen

maat M product in.

 

Ik wil een mystery box die alleen door julie wordt samengesteld kan dat ook?

U kunt ook een mystery box bestellen die alleen door ons word samengesteld.

als u dat wilt vult u dit in ( MYSTERY BOX alleen door team Fiona's Ruitersport )

Als u een mystery box wil hebben die op maat word gemaakt stuur ons dan een 

mail of neem telefonisch contact op.

5.2 zadelmakerij

Wij kunnen het hellaas niet meer voor u mogelijk maken om u zadel bij ons te laten maken.

6 Cadeaubonnen
6.1 Hoe moet ik een cadeaubon verzilveren?

Gefeliciteerd met je cadeaubon alleen nu nog verzilveren. Hoe moet je een cadeaubon verzilveren? Via de mail heeft u een code ontvangen als u de code die op u cadeaubon bij ''Kortingscode'' toepast wordt het bedrag van de cadeaubon afgeschreven.

6.2 Kan ik mijn cadeaubon bij meerdere bestellingen gebruiken?

Nee, het hele bedrag dient altijd in 1 keer gebruikt te worden. we kunnen wel eventueel handmatig een nieuwe code aanmaken voor u met het resterende bedrag. daarvoor kunt u contact met ons opnemen

6.3 Hoelang is mijn cadeaubon geldig?

Uw cadeaubon is 5 jaar lang geldig na de bestelling van de bon.

7 Bedrukken
7.1 Wat is de levertijd van bedrukken?

De levertijd van bedrukken is het aantal dagen van het gewenste opdruk artikel + 2 dagen dus als het opdruk artikel een levertijd van ''Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis'' heeft is de levertijd 1 dag + 2 dagen u bestelling heeft dan een levertijd van 3 werkdagen.

7.2 Kunnen jullie mijn deken ook bedrukken?

Ja dat kan! alleen dien je het eerst aan ons aan te geven dus even contact met ons opnemen. zodra u u deken heeft verstuurt en ''bedrukken'' op de webshop hebt besteld wordt u deken bedrukt en heeft u uw deken weer binnen 3 werkdagen

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »